JA MÅ DU LEVA..!

IDAG FYLLER ThroughTheEyesOfMalcolmAndSvante ETT ÅR!

Ja visst blir man nästan tårögd! Inte..?
Faktiskt, om man tänker efter, så har det hänt rätt så mycket sedan dess...
Madde har nog en del att lägga på den listan (har allt sett att hon laddar här i bloggarkivet!!!), så inom en snar framtid kommer listan att publiceras!
Om vårt senaste år.


Till en början kan jag ju erkänna att jag den 16 november 2009 skrev ett långt inlägg (här), som avslutades med en  önskan att få drömma om prinsen i mitt liv, mannen i mina drömmar, MANNEN AV KOSMOS! :')


Joakim har tagit över nu, ni förstår säkerligen varför.
Han är lite mer... jordnära. och snygg. och misshandlar (?) inte sin tjej! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0