Det är inte min dag idag :))))))))))

Det gick fort ;) men jag kan ju inte sitta och tycka synd om mig själv ensam?!

Detta är bara för de som inte har något annat att göra, än att läsa något opositivt :D


Det är inte min dag idag!
Inte för att det är en deppig dag, utan mer för att jag är såå otursförföljd!
Börjar morgonen med att gå upp en halvtimme försent, vilket resulterade i ett glas mjölk till frukost. BRA START!
Sen på väg till bussen kommer jag på att jag glömt Svante (ja, han heter seriöst det!)!!! INTE okej, så börjar springa tillbaks hem för att hämta honom, men när jag står högst upp på det trettonde trappsteget hittar jag honom i fickan... Får vända nerför alla tretton trappstegen igen med TUUUNGA trötta fötter och gå mot bussen igen. Så ser jag min bror längre bort vinka på mig, varför? Jo, bussen kommer! Så jag och FIKON min hääärligt dåliga kondis får springa som bara den, och flåsa över hela bussen halva vägen till skolan. GÖTT MOS.

SEN skulle vi ta svinvaccinet idag med! (förutom Madde då, som är söt ändå;)
SEN går typ alla hem för vi ska inte ha idrott, men på bussen hem skickar Madde sms och säger att vi ska -.- så det är bara att be mamma köra ner mig igen.
SEN går min dator sönder?! SERIÖÖÖÖÖST vad är oddsen?!
SEN träna, och glömmer mina skor där :(
SEN åt jag ingen banan. Jag gillar banan.
SEN = NU, så har jag sån svinarm, knorr och tryne! kan inte lyfta den från kroppen xD och jag som trodde alla va klena som klagat så...

Men NU ska ja gå och lägga mig i min godingsäng, på med gossiga nallepjamasen sen trean (VERKLIGEN), och drömma sött om drömprinsen :)


Bild på min blivande man :



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0