BIG DEAL

Vet ni vad det är för dag idag? Det är den 28 maj. EN VIKTIG DAG! För just idag fyller madeleineN 18 år!


Även om vi inte fira på vårt sätt,
Är du ändå alltid rätt
Och vi ska snart på riktigt fira dig,
min alldeles egna favorittjej


Vi är två väldigt lika tjejer,
Och under åtta år har vi hittat på grejer
Som när vi käka frukt och smoothie med varann,
och att smeta honung i ansiktet gick också an,



Eller när vi båda besatta va,
Av pumpor och att chockladkor ta
När vi sedan i Varberg hälsade på,
Har vi någonsin varit i extas såsom då?!
Vår spelfantasi blev sann,
Då vi fick uppleva FARMVILLE FOR REAL tillsammans med varann



Åkt inlines nerför mördarbacken,
jag lovar och svär att du hade brutit nacken!
OM du hade trillat men det gjorde du ej, 
För risken var större för mig
Som inte är någon konståkningstjej


Du är helt klart i schteekarkeps snygg,
Och med dig i stockholm kände jag mig trygg!
När vi för att få åka INSANE köade i över en timma,
Herregud, precis innan den började höll jag ju på att svimma!


Och vårt armband som av mig har blivit borttappad,
Jag är ju helt förståndshandikappad -.-
Men det nya ska jag spara och koll på ha,
och vet du vad mer jag ska göra?
Med dig ska jag bada för det är fanimej dags,
Och även leta fram en nagelsax!
För nu till våra naglar små,
Har vi så många färger som går att få!

 
Jag hoppas du får ett sjukt kul år,
Och glöm inte bort att skaffa skrubbsår,
Så du kan skrubba ett sår med salt,
För vi har gjort mycket men inte allt.

Think about all the things we still have left to do,
And promise me to remember,
 that I love you.



http://throughtheeyesofmalcolmandsvante.blogg.se/2010/february/19-februari.html


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0