19 februari

Nu sitter jag här på mitt rum och borstar tänderna och fundernar på om jag ska kolla på konståknings-OS inatt kl 02.00 eller inte? Hm...

meen viktigare är att ......... IDAG fyller my love 18 år!

♥ STOOOORT GRATTIS TILL HENNE ♥

Hemskt att jag inte kan träffa henne, men jag hälsar här och nu och så ska jag ringa och messa och greja ;) Och så ska hon nog allt få sin present tillslut också :D Miss you honey! Här kommer ett litet rim till dig:


Nu har du levt i arton långa år,
det är nästan värt att fälla en tår,
Vi har känt varann i åtta av dessa,
och du har blivit grym på att messa!

Åren har gått väldigt fort,
men ändå är det mycket vi har gjort!
Stockholmsresan var nog höjdpunkten,
men jag vill göra mer med dig som vän.

Kommer ihåg förra sommaren hos dig,
och vi lyssna på låten när de sa "gay".
Vi snacka också skit och skratta en del,
med dig kan verkligen inget bli fel!

Cookie nose tone var riktigt jävla kul,
men filmen utanför Grönan; den var bara ful! ;)
Jag älskar att tänka på Västervik,
förra årets sommar är av minnen rik!

Nu längtar jag tills sommarlov,
då vi kan gå längs stranden med en hov.
Vi kan fånga snäckor i den!
Det är på den nivån vi ligger, men...

Att vi går vår egen väg, det gillar jag!
Jag vill inte bli som andra en vacker dag.
Men det kommer aldrig att bli någon fara
för det är du och jag, och det är så det ska vara.


  
 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0