Äntligen igång igen!

Alla de där planerna som jag brukar hata att ha har jag den här helgen älskat efter flera rätt tråkiga dagar hemma - som jag ändå valde att ha tråkigt på.. Så började igår med träning för de små i ishallen, sedan spela jag lite dataspel med Louisen här hemma haha, innan jag drog på 2x20-årsmiddag! Grattis Johanna och Josefina :) Riktigt kul att träffa alla gamlisar osv.


Välkomst-Mojito igår

Idag började med att jag motionssimmade med min käre far för omväxlings skull! Sedan hann jag hem och plugga lite och prata med min saknade pojkvän innan jag drog till Tuves ishall och tränade några andra små flickor. På kvällen tog jag och Catte oss ner till Kungsbacka ishall och åkte lite på Spirits isträning! Saknaaar... Det konstiga är att allt känns som vanligt när man är där igen. Känns som om jag också ska till Österrike nästa vecka liksom! Får krampen i fötterna, hör musiken, känner ishallslukten och får teamåkningskänslan...

Imorgon blir en sista (icke njutfull dag med tanke på plugget) jullovsdag innan skolan börjar igen på tisdag, får börja tagga!


Kommentarer
Postat av: MELLPELL

så du har firat 20 stycken 2-åringar du hihihihihihihihihihihihihihihi

2011-01-10 @ 10:34:54
Postat av: madd

sådääääääär, var det bättre? hihihihihihih;)

2011-01-10 @ 17:56:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0