R.I.P. Svanti

Tekniken är inte på min sida. Min bästa vän och laptop gick ju i graven i höstas och istället har jag pappas gamla laptop. Inte kan den ersätta min HP inte, men den duger bättre än ingen.

Slöddrige Svante har gått ner sig allt mer och jag tror minsann att han fått diagnosen alzheimer. Han totalraderar mina sms ur minnet lite när han känner för det! Samtidigt så är vissa menyer helt svarta, så jag får genom matematik, sannolikhet och en gnutta tur gissa vad jag ska trycka på.

Jag har stått ut med hans små skavanker, jag älskar dig precis som du är liksom, men nu i torsdags blev hans funktionshinder för mycket för mig. Då försvann massa nummer, och eftersom kontakt-menyn är en av de som är helsvarta kunde jag ju inte ens lägga till numren på nytt. Aj aj! 

Samtidigt som mina grejer går sönder så vill jag ha en riktig kamera, och pengarpengarpengar. Min födelsedag närmar sig med stormsteg och jag har ingen aning om hur jag ska prioritera, vad som ska hamna högst på listan.
   

Kära Svante har varit med om det mesta. Bevittnat mig peta Yoda i näsan, fotat Erik kissa i grekiskt vatten, madeleinEmelie x1000

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0