liten bilduppdatering sådär


Istället för att packa så provar jag kläder och lägger över bilder från kameran till datorn och ser man på, den har inte blivit tömd sedan början av december!

 
4/12: Modellab med Natalie och MadeleineN :))

Please follow the rose petals.
8/12: En liten del av min romantiska stig när jag och Joakim hade varit tillsammans i ett halvår.


6/1: Fika på naam och sedan en mysig stund hos självaste mystjejen, AMANDA.

13/1: Min pojkvän är beroende av bloons eller vad det heter, och min favvotjej är knäpp.

14/1: Bowling med halva släkten typ, plus räkan!

28/1: Tjejmiddag med mina godingar KARIIIIN och Natalie!

29/1: I slept with spiderman
 
30/1: min fina!

Nä nu jäklar är klockan mycket, om cirkus sex timmar ska jag släpa med mig resväskan ut i bilen, kanske bör försöka fylla den med något nu också... Och besöka John Blund en stund. 

Wish me luck!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0