Jag är bortskämd.

I tisdags blev han jättesjuk, feber och helt orkeslös, självklart åkte stackarn på influensan. Och nu sitter jag och saknar honom lika mycket som jag älskar honom, men när jag räknat efter så var det bara två dygn sedan vi träffades, TVÅ DYGN?! Mina två senaste dygn har känts sju gånger längre, som nyhetspausen mitt i fredagsfilmen på tv4 ni vet?

Man blir lite bortskämd när man går i samma klass som sin pojkvän.

För övrigt, väldigt dålig tajming eftersom jag inte bara åker till Gran Canaria på lördag, utan jag hade även småplaner för att kompensera att jag missar alla hjärtans dag! (som jag kanske är den som sett mest fram emot i och för sig^^) Men jag får väl hitta på en egen dag, när han är frisk. 14 mars kanske? Alla marshjärtans dag. Då tar vi mitt rymdskepp, joakim och jag.


Krya på dig, älsklingspojke



Kommentarer
Postat av: Dona

Hihi naaw, söta ni är ! :D

2011-03-06 @ 11:33:01
URL: http://ellidee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0