Uuusch va vuxet!

Kom på mig själv förut idag när jag satt ute och pluggade i solen; "Här sitter jag med mina tråkiga papper, käkar skorpa och dricker kaffe"............................................... Sen kom jag också på att jag ju snart ska vara med och rösta! Så just där, när jag satt där och smutta på mitt kaffe, då kände jag mig äckligt vuxen.

Som tur är har jag mina barnsliga vänner kvar! Renée påminde mig om det när hon förut busringde till mig :) Tack! Men annars är det bara att kolla bland mina foton i mobilen, för ja, hälften av dem är egobilder på en viss tjej som går i min klass, men som jag har känt sedan 4:an, som börjar på M och slutar på ellie. Hm, vem kan det vara?





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0