Italy baby!

Så himla typiskt mig att glömma bort att det är sovmorgon idag. Så jag sprang (krydd...) upp kvart i sju imorse och insåg inte förrän tjugo i åtta, när jag var klar, att min buss inte går förrän om en timma och 50 minuter...

MEN det gör ingenting för jag har packat runt lite i min väska, för IDAAAAG åker jag och mina två små vänner Natalie och curryKarin till Bergamo! Det är så spännande, ska bli så himla kul! Fem dagar i Italien med två av mina närmsta, det skulle väl ingen klaga på?

Så idag ska jag speciellt passa på att säga hejdå till lilla angelica, BAMBU-BFF, min älskade pöjk på sjutton och ett halvt, och sist men absoluuuuut inte minst, MADELEINE SUPERKLEN! ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0