Chill lördag helt enkelt

Igår var en riktigt seeg dag i skolan, jag var såå himla trött efter bara 6 timmars sömn :/ Varför är det bara jag som blir så trött om jag råkar sova för lite en gång? :/ I vilket fall så kändes de 7 timmarna jag var i skolan som minst 15...

Efter skolan däremot åkte jag och Erik-Burken hem till honom och bl.a. käka pannkakor, gjorde en eld på ett berg som vi satt vid i några timmar och kollade på en halv film. Idag sov jag ända till halv tolv, snackade lite med Alex-ponken som hade tappat bort sin mobil när han var ute igår :/, och sen började jag skriva CV och kolla runt på jobb och lite sånt ;) Tog en paus några timmar senare och åkte och handlade med mamma, men på vägen hem blev jag illamående och började svettas, så nu ligger jag här i min säng och vilar mig med en go barnfilm. Har druckit lite blåbärsté och käkat mintchoklad och tycker lite synd om mig själv. Det blir nog en chill kväll hemma, eller så åker jag till Erik och kollar klart på den där filmen :))) Får se vad jag orkar och känner för.


Den här bilden sitter på mitt CV ;)
It's from London!


Ha en trevlig lördagskväll gott folk!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0