Busy weekend!

I fredags var jag på Liseberg med Burken Erik och kollade på Kapten Röd, sen drog vi till skateparken i Götet och kollade lite skate och så. Sjuukt coolt att se ett sånt ställe på riktigt, wooah :D

I lördags snacka jag med Alex över skype lite, sen drog jag till Kungsmässan med Louise där vi uträttade lite ärenden och köpte lite hemligheter som vi sedan pysslade med :))) Sen powerwalkade vi lite, och på kvällen gjorde vi oss i ordning här hemma hos mig innan vi drog ut på krogen! Karisma med tema Seven sins! Sjukt skoj kväll med massa dans, galenheter och ont i fötterna! GRATTIS LOUISE 18 ÅR :D



Igår gav jag min första röst till Sverige på förmiddagen innan jag åkte jag till ishallen i Tuve och skulle träna några små, men ingen kom, haha! Infon hade varit lite dålig, så jag och Emma åkte lite själva och planerade program istället! Och igårkväll var jag, Amanda, Marcus och Helena på Louises släktkalas faktiskt vilket var sjukenajs! Hård men väldigt värd chokladtårta!

Efter skolan idag drog jag och min lilla famillia till Ullared där vi köpte lite grejsimojs och kläder, helt underbart! Nu går jag och lägger mig och förbereder mig för ännu en spännande dag imorgon hihi ;) Ha det gött haaj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0