259 dagar kvar till studenten

Igår hade vi studentmössprovning. Där kom äntligen känslan om att jag verkligen ska sluta skolan, och det var på verkligen tiden! Kan inte fatta att jag redan gått mer än 2/3 av gymnasietiden + 9 år i grundskolan. 

Fast å andra sidan.... På tiden? Mycket kommer att hända innan, och jag tycker egentligen att det är väldigt tidigt att redan börja skicka beställningar på detaljer som assecoarer, vilken färg man ska ha på pluppen på mössan, vilket färg på bandet osv. 259 dagar! Jag ska vakna upp 259 gånger till, äta frukost, lunch och middag 259 gånger till, gå på toa 259 x ca. 3-4 (vilket blir ungefär 906) gånger till... TVÅHUNDRAFEMTIONIO GÅNGER. Det är faktiskt rätt mycket ändå. Eller, det är jävligt mycket. Fan, jag har 259 dagar kvar innan jag tar studenten?! ....... Åh, jag orkar inte.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0