TREVLIGA Brysselbilder

Min dator är ju kaputt då va, och pappas är trögare än trögast! Så därför tar det år och dar att ladda upp bilder på facebook och bloggen, men får änna ta igen det när min älskade HP är tillbaks från akuten igen!

Försöker just nu ladda upp nägra bilder från BRYSSEL på facebook, vilket tar cirka 20 minuter för typ 10 bilder... JIPPIIIII! 

Här kommer i alla fall några! (Klicka på dem för större bild)
  
  


Nej vafan mitt tålamod är slut. Nu ska jag plugga lite SPÄNNANDE svenska istället, fler bilder kommer !

Kommentarer
Postat av: GISSA VEM SOM ÄR KEFF

Sketfina bilder på dig hörru snorunge!

2010-10-13 @ 21:46:09
Postat av: GISSA VEM SOM ÄR BFF

Tackar tackar, snorvalp!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0