sitter inne när solen skiner ute

... för jag är sjuk! Senaste gången jag var sjuk-sjuk som jag är nu, var nog mer än ett år sedan. Jag blir jättesällan sjuk! Nu har jag liksom bara ont i halsen och lite feber som kommer och går. Jag kommer ihåg när jag skulle åka till Jönköping och tävla för ett och halvt år sedan med Spirit, och jag hade feber när jag vaknade på lördagen, men jag var tvungen att vara med och åka ändå. Det gick inte så jättebra, men herregud, helt sjukt att jag åkte ett kortprogram med feber!

I vilket fall, förutom att använda tiden jag har till plugg, kollar jag igenom gamla bilder som mamma hade på sin gamla mobil, numera Malcolms plastkusin som sagt ;)




En riktigt glad mamma på familjesemester på Cypern 2008 :D




Mamma och pappa var med i Schweiz och kollade Junior-VM 2009!




Efter korta-åket... naaw va fina vi var :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0