prestation

Att förändras positivt kan handla om att utveckla någonting som man redan är bra på, eller att ändra ett dåligt beteende som man redan har. Det sistnämna är extra svårt tycker jag, för då handlar det om att ändra riktning. Ändrar man riktning går man ur sin trygghetszon och börjar gå dit som man inte vet så mycket om. För att gå ur trygghetszonen behövs dels ett tydligt mål man verkligen verkligen vill nå. Men det behövs också en jäklar massa annamma. Dvs., man måste vara modig för att förändras. Och just modig har min vän visat att hon är idag, och jag är väldigt väldigt stolt över henne!

Kommentarer
Postat av: Mellie

madeleine sundbom, jag älskar dig! <3

2010-10-28 @ 21:16:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0