mysmorgon!

Vaknade hos Louise idag och drömde en jättekonstig och lite läskig dröm... En blanding av höstlovet, skräckfilmen vi såg igårkväll, Alexander kom, en dag i slottsskogen med klassen men ändå skulle jag cykla hem, haha! Därför var det rätt skönt att vakna. Fick sova lite längre än henne för hon skulle iväg och ha körlektion kvart över 8, och jag börjar inte förrän 10. Så nu sitter jag hemma med mysbelysning och dricker te :) Ska strax ta fram matteboken och pluggeliplugga inför the Big test imorgon! Annars har jag inte mycket till planer idag förutom skola och träna typ. Men det kommer bli en bra dag, det känner jag på mig!


en söt liten animerad bild bara ;)

Adios amigos, ha en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0