Gulligullan, GulleBengan och GGGratulationer

Glöm för allt i världen inte bort att vara snälla mot lilla sjuka Madeleine nu i veckan! (Hon är sjuk i huvudet♥ och halsen)

Själv bättrade jag på karman imorse då jag på affärsjuridiken slet mig från Lennarts underbara berättarröst för att sjunga GULLIGULLAN KOKO SOM EN GÖK, KOKO för kära lilla Madeleine för att sprida lite glädje. Ja, på sms förstås.

Sedan kom hon faktiskt till skolan och gjorde Stickans historiaprov, det var en uppoffring vill ja lova! Precis som att jag gick på teorilektion på körskolan idag vilket också är en stor fet uppoffring, men idag förgyllde gulleBengan lektionen (Maddes gamla körlärare)!

På tal om körskolan, GRATTIS Natalie till körkortet! Och TACK för att du körde hem mig idag ;)
jag kan också passa på att gratulera Joakim som tog steget och gick handledarkursen igår, WOHOO APPLÅDER TILL ER BÅDA! typ.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0