blöögg och plöögg

Vi är ju faktiskt två, därför kan vi göra två saker samtidigt! Blööögg och plööögg! Har ju prov imon i internationell kommunikation. Det kan man ju tro att vi är proffs på eftersom vi går samhäll-internationell, men de som tror det har fel. Men vi gör vårat bästa för att hänga med i svängarna!

Kan ju också passa på att meddela att Malcolm är ur funktion :( För er som har missat det, så trampade jag tyvärr på honom i februari och sedan dess har han haft en liten spricka i skärmen, så jag var tvungen att t.ex. gå in på Vidarebefodra för att kunna läsa sms jag fick, plus att knapp 2 inte riktigt ville som jag ville. Ersättaren blev ingen mindre än Malcolms Plastkusin (han har inget namn)! Så ska det vara fram till februari då han ska ersättas av den kommande Malcom II.


Ha det gött haj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0