Ajaj, taskig planering emlasemla!

Ah, den låten är verkligen go!:D

Har nu lagt till blogg.se som snabblänk på mr HP, så nu kanske ja kan få (vänster)tummen ur och skriva lite med!
På tal om tumme ur så råkade jag precis sätta en tumme i hålet jag har på mina jeans så att det blev ÄNNU större :(( jag som lovade att laga dom (jag gissar att Joakim tycker att jag är lite dålig som går runt med trasiga...) så gjorde ja det ännu större nu... GÖTT MOS

Har i alla fall haft utvecklingssamtal som var så kul som det kan bli, ungefär inte alls då :)
och sen har jag jobbat på mitt svenskatal halva eftermiddagen men nu har ja kört fast lite...

Så medan ja väntar på att få lite respons från någon kan jag ju börja på religionen, tänkte jag. Som ska in.. imon! Wupps, klockan är visst halv sex.. HEHE, det blir en lång och trevlig pluggkväll idag.


det rynkar jag på näsan åt!ω

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0