Stackars lillebror har fått men för livet

Joakim sov här inatt, och vi började morgonen med lite HÄRLIGT plugg inför nationella provet i svenska B! Herregud, det finns FEMTON olika sortes texter som vi bör kunna, men de flesta sitter sedan innan, och tur är väl det. Kylen var tom så vi gick bort och åt på golfkrogen innan vi fick skynda till bussen (som vanligtttt, vad är grejen med att vi alltid måste rappa på till hållplatsen?), för att jag skulle hinna in till kära Mohab för körlektion!
Blablabla, någon som vill höra resten av min dag i detalj? Nä, jag tänkte väl det. Då hoppar vi till det jag egentligen tänkte säga istället!


Klickat runt på några bloggar nu och hittade ett klipp från Grease. Vad jag älskade den filmen ett tag!
Stackars min lillebror som fick stå ut med den när vi bilade till Spanien 2004, vi hade precis köpt portabel dvd och var överlyckliga att vi kunde titta på film när vi ville, både i bilen och på hotellet. De sammanlagt 2 veckorna vi var borta hann Grease och Ice Age gå alldeles för många gånger, stackars Patrik med en så bossig syster...
Nåja! Nu var det längesedan jag såg den, och blev sugen när jag hittade videon! Den är rätt så mysig ändå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0