Om ni vill veta vad jag har gjort senaste dagarna, läs detta! ;)

Jag åkte till Danmark efter två lektioner i skolan i fredags! Satt på tåget i de sju timmarna men fick go lasagne när jag kom fram till familjen Hauge, så redan där var det värt det ;)

Vi gjorde inte så mycket faktiskt, kollade på film, bakade danskt julgodis; konfekt (marsipan/konjak-blandning som rullas runt nougat och doppas i choklad som stelnar, muuums), gick ut i den galet djupa snön och kasta snö på varandra, tihihi!

Kom hem över tolv söndagkvällen efter att ha varit tvungen att byta tåg två gånger (Köpenhamn och Malmö) för att de som gick direkt från Köpenhamn till Kungsbacka var inställda -.- Så trött och hungrig var jag... Igår kl 8 på morgonen kom min kära vän Louise hit och åkte med mig ner. Hon skulle ha teoriprov på dagen och uppkörning idag på morgonen. Varken hennes föräldrar eller någon annan visste nåt om det! De trodde att hon åkte till skolan i Varberg där hon bor under veckodagarna. Men nej, runt kl två igår tog vi bilen och åkte in, och hon klara't! Första delen. Sen hade vi en mys kväll och hon sov här och imorse körde jag ner henne till uppkörningen...... som hon också klarade! :D Grattis igen, Louise, till körkortet!

Sedan skolan har jag haft en chill dag. Pratat med Alex älsklingen och kommit försent till ett tränarmöte typ. Inte pluggat! Ikväll ska jag lägga mig tidigt, äntligen ska jag få sova ut på riktigt! Inget som drar ut på när jag får lägga mig ikväll inte! Och så ska jag ju sova ensam... Men då får man faktiskt mer sömn.

Adios amigos! God natt och sov gott, för det ska jag göra :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0