Nu har vi 30 dagar på oss att köpa julklappar!

Idag är det faktiskt exakt en månad kvar tills tomten kommer! Så om man inte har lust att trängas i affärerna dagarna innan jul och stå och köa för att köpa något, så borde man kanske börja redan nu? Själv tycker jag att det hör till att köa länge för att köpa julklappar (sämsta ursäkten hehe, men det löser sig ju alltid ändå så!;) haha).

Snön är i alla fall redan här. Så på den punkten kan vi sätta check! Musiken är också redo, jag gjorde nämligen en liten spotify-lista på min sovmorgon idag med jullåtar. Jag har ju också smakat dansk julöl i år för första gången! Kanske ingen tradition, men juligt var det! Många saker är klara, nu är det i princip bara julklapparna kvar! Fast det saknas i och för sig en julgran och julbelysning i trädgården. Och chokladjulkalender och porslinstomtar....................................Damn, när jag tänker efter är det mer kvar än jag trodde :(

SNART ÄR DET JUL IGEN!



....... och VARFÖR har den här bilden hängt i min familjs hall i ett år nu?! -.-


Kommentarer
Postat av: Amanda A ;)

haha men den är ju riktigt läcker ju Madde!! Be proud! haha ;) :D

Ha de nu så bra i Danmark vännen och hoppas att din hektiska vecka blev bra till slut! Måste få se bilderna från modelhouse med! Vi hörs nästa vecka! <3

2010-11-26 @ 19:01:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0