Naken på Alaska

Fick skjuts heeela vän hem igår av min fina Madeleine!  Man får ju ta vara på den lilla tid man kan spendera tillsammans med sina vänner, speciellt om det är en kvart i bil.

 

I alla fall, igår kväll var jag och min familj och tittade på Hagmans Konditori, det är något med Galenskaparna alltså, en av väldigt få saker som går hem hos oss alla fyra!

 

När vi kom ut därifrån möttes vi av snö. SNÖ! Och imorse när jag vaknade, ännu mer snö! Så himla mysigt♥

 

 

Förra året när det var så mycket snö, fotade Madde mitt och Joakims snöbollskrig, haha!

 

Nej, nu ska jag leta upp mössa och vantar. Kan behövas en dag som idag, annars blir det kallt. Som att sitta naken på Alaska.


Kommentarer
Postat av: Dona

Sv: Tack pemelie <3 Det betyder!

Har funderat på att prata med en kurator kanske men jag vet inte :/

2010-11-21 @ 11:38:21
URL: http://ellidee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0