nä men jag är ju snygg å så,.

tittat runt lite på weheartit, och jag önskar absolut att jag
kunde få åtminstone en tiondel av det här!
Hur mycket jag än önskar så kommer jag aldrig att vara i närheten av dessa tjejerna!







Men så kom jag på, att jag ändå är så jävla nöjd just nu!

Nej jag har inte en chans på jorden att bli sådär snygg, och idag har jag bevisat att jag är sämst i klassen på pingis, och att jag inte ens hittar lantbuljongen inne på ica om den så står framför näsan på mig.
Men ändå är det fint just nu, jag har hiiimla sköna vänner, jag känner mig behövd, jag har motivation till att plugga, jag har galaxens finaste pojkvän (syftar inte herr Kosmos Dileva denna gången;), och allt flyter på ganska bra just nu (peppar, peppar!)

För att fira det, så kommer en gryyyyym låt här!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0