jag ska göra allt i mitt fönster

Blir så irriterad på den där killen som ska komma och fixa så att vi kan få komma igång med planen av ett nytt badrum va! Min familj är en sån som har massa planer, men när det kommer till kritan så kommer det alltid något i vägen, vi har alltid något annat viktigare eller roligare för oss.
Så ÄNTLIGEN tog vi oss i kragen tidigare i höstas och satte igång, men vad händer? Jo handverkarjäveln är långsammast i världen, seriöst!

Men på lördag ska han tydligen komma hit, om det inte är för varmt eller för kallt eller vad han nu gnällde om. Om inte, så kommer jag väl ha hunnit flytta hemifrån innan vi fått ordning på allt. Men då har jag en plan, ett krav. ett.

Jag ska ha ett fönster jag kan sitta i.
titta ut, fundera, mysa, läsa, blunda, dricka te, jag ska göra allt i mitt fönster.

Kommentarer
Postat av: Dona

Åh ett sånt fönster har jag alltid drömt om!! Med kuddar och filt ... så mysigt :D

2010-12-04 @ 21:12:12
URL: http://ellidee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0