Happy birthday i efterskott bloggeeeen

Vi har utvecklats mycket sedan vi startade denna bloggen
för exakt ett år och en dag sedan.
Mycket har hänt, och mycket har inte hänt:



Jag åker inte längre konståkning och jag har
 fått min Cinderella story.



Däremot är vi fortfarande fast i skolan och vi har
inte kommit ett piss längre med den där filmen! hahaha xD



Undra vad som har hänt till nästa födelsedagsinlägg... Förhoppningsvis har vi gjort filmen i alla fall :D Men don't worry, we will let you know om det händer! Om jag får gissa vad jag gör om ett år skulle jag gissa att jag jobbar, men samtidigt planerar en resa och att flytta utomlands ett tag! Vi får väl se om jag har rätt.... To be continued (om ett år alltså)!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0