Fullt ös medvetslös?!

Igår var jag på riskettan som faktiskt inte var lika outhärdlig som jag väntat mig. Efter det åkta jag och min lilla mamma till Göteborg för att ha det mysigt med lunch och shopping! Att regnet öste ner skapade faktiskt bara grym stämning. Något mer som skapade stämning, de satte upp juldekorationer!

 

Men nu sitter jag här och filosoferar, bokstavligen, i min filosofiuppsats som jag borde skrivit för längesen... Men det har ja inte gjort, så det är bara att bita i det sura äpplet på mitt annars så härliga lov!

 

Nåja, nu ska jag allt ta mig en paus, som kommer ta typ hela dagen, HE HE... Ska träffa Madde klockan ett för att hinna ses innan hon tuffar över till Danmark på torsdag. Vi ska försöka ta lite mysiga höstbilder (och till en ny header om ja lyckas få tillbaka ps någon gång -.-)


Och ikväll ska jag träffa söta lilla Amanda! men innan dess ska jag på körlektion :) fullt upp!...shiiiieeet den läxan har jag glömt att göra! :O wupps, då får ja änna skynda mig nu... PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0