flyr landet!



Alltså det är ju så frrrruktansvärt kallt?! Nollgradigt och blåsigt och jag gick med öppen jacka från bussen som är typ 200 meter och är fortfarande stelfrusen? Usch, nu är vintern verkligen påväg... Ska det vara kallt får det bannemej vara snö också! Annars flyr jag landet.

Vilket jag för övrigt gör, på sportlovet! Så jag missar alla hjärtans dag, tre födelsedagar och min egen födelsedag ska jag spendera på ett flyg?! :((
Joakim har i alla fall lovat att vi ska fira innan och efter (eller, jag har bestämt att vi ska det så han får finna sig i det (a)).

Vad fick jag reda på idag då? Att BAMBU-erik antagligen också ska till samma ställe! HAPPINESS OCH FLASHBACK?!

Herregud, är helt skadad efter uppsatsen idag, sitter av vana och trycker ctrl + s när jag skriver här på bloggen också, haha!

Som sagt, skrivit nationella provet i svenska B idag så är verkligen trött på att skriva! Så varför fortsätter jag? Nu ska jag börja plugga inför morgondagens filosofiprov,



Varför blir det alltid onödigt långt? BAJJ!




Kommentarer
Postat av: Anonym

Vart ska du?

2010-11-17 @ 18:07:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0