14 maj

Idag var det exakt ett halvår sedan det var den 14 maj, och vet ni vad som hände fredag den 14 maj 2010? Det var då Alex och Madde blev tillsammans så idag firar vi ett halvår! Det är inte illa pinkat, speciellt med tanke på att vi bor så himlans långt ifrån varandra, och att ett stort hav till och med ligger mellan oss... Menmen, han har varit här denna helgen, och vi har faktiskt  hunnit med mycket! Bl.a. jobbade jag igår som tränare både för Team Together och sen min vindruve-grupp (btw så fick jag en present av en liten tjej som heter Lova, "Till min skriskor lärare från Lova", huuur glad blir man inte då? :D) och Alex satt och drack kaffe och kollade på ;), sen var vi på släktkalas i Kungsälv och sedan kollade vi på Spirits uppvisning i Mölndal. Förutom detta ståhejet har vi tagit det lugnt, bl.a. chillat, snackat och käkat muffins, hihi!

Halvårspresenten från Alex är förresten rätt så värd att nämnas:




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0