Sooommar, sommar och sol.. Havet och vinden, och doft av kaprifol!

Sommaren och kommit till Sverige idag! 26 grader i skuggen var det idag! :D Men solen har dålig timing; när den väl bestämmer sig för att värma upp vårt lilla land, är det just den dagen som Madeleine har skola, ska till allergimottagningen och sen har körteori på! GRR.... Däremot har jag varit ute och schtekt efter allt detta! Det var skönt, men så har jag också iofs köpt pizza idag igen med Toffis och familjen! Inte bra att jag verkligen tjockar mig nu när mitt lilla löfte tog slut (A)

Liljekonvaljerna håller förövrigt på att komma nu, och jag FYLLER 18 ÅR NÄSTA FREDAG! Livet är rätt bra ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0