Konsten att packa mygg!

Gokväll vänner små!

Har fullt upp med att packa just nu, och som vanligt kan man undra om jag ska stanna 7 dagar längre än alla andra? Som vanligt kommer väl 3/4 av mina kläder ligga kvar, orörda, i väskan när jag kommer hem.
VARFÖR besitter jag inte konsten att packa?!

Imorgon kommer i alla fall klockan ringa runt 4 om inte ännu tidigare, och klockan 10 är jag på Mallorca :) oavsett om vädret suger så ska det bli såå skönt att komma bort! Missar till och med två prov, AJDÅ JAG LIDER. not.

Såg förresten ett klipp på youtube från Mosquito nu, någon som kommer ihåg det? Jag älskade det :D

Nu har jag lyckats trycka ner 2 par shorts, 2 jeans, en kjol och en klänning, det finns inte ens dagar till att använda allt?! Det löser saaaaaaaj  (H) Nej, nu måste jag fortsätta innan jag somnar här borta ;) den som har (o?)tur får ett HÄRLIGT godmorgon-sms från mig imon bittti!

    


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0