hallåw blåggän

Ja, den här helgen med Alexander har varit väldigt bra. Väldigt bra. Tack, tack, tack, tack. Tack. ♥

Och i torsdags hade jag panik över att jag inte skulle ha nån tid att plugga, inför 1. Idrottsprov imorgon och 2. Matte-nationella på tisdag, men var glad att jag hade lite tid idag kväll och imon bitti innan skolan, meeeeeen hur tror ni att det har gått?! Jag har inte rört böckerna än så länge. Cykla istället ner och köpte chips med Toffa, beställde en feeet pizza och hyrde en film, så nu har vi suttit där och jäst. Somnade gjorde jag också. Och snart blir det att träffa Louise. Aaah, det har verkligen varit en fett värd helg. Tack för mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0