Värsta jag varit med om på LÄNGE!

Alltså, idag var jag på Kungsmässan och fikade med Natalie och Joakim, kom dit lycklig och lämnade i chock! Jag tror inte jag kan minnas när jag blev så rädd senast!
Det är svårt att förklara, men (för en gång skull;)) så lyckades Joakim smyga upp bakom mig för att "viska" något i mitt öra, vilket jag inte riiiiktigt var beredd på. Så jag blev så rädd att jag skrek till och började chock-fnittra... XD Jag kunde inte sluta, jag blev så rädd!
Joakim går därifrån (TACK för stödet XD) och jag vill inte sitta kvar där ensam längre, så reser mig upp för att gå till Natalie som står i kön. Hon har ju självklart hört mig, precis som alla andra -.- (så om någon var på kungsmässan 17.45 och hörde, då var det jag!) så hon flinade bara åt mig där jag stod och fnittra, tills hon ser att jag är påväg att börja gråta. Seriöst! HAHAHA snacka om hysterisk tjej, hur kan man bli så rädd?

PINSAMT, men nu efteråt är det lite kul ^^ Jag ska i alla fall hämnas, så nu ska jag sätta mig och smida lite planerrrr....



Kommentarer
Postat av: Jodatim

hehe har du kommit på ngt passande än tro? ;)

2010-03-13 @ 00:46:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0