Scandinavium!

Nu känner jag mig lite kass för att jag inte har skrivit här på ett tag. Hehe, hemkommen från en sponsoruppvisning i Scandinavium är jag nu i alla fall! Sitter och skriver detta och sneglar lite på franskaböckerna som jag borde öppna och läsa i för det är prov imon! Menmen... orkar inte :)

Haha, hela laget skrattade åt mig idag eftersom jag inte kom till träningen igår för att jag var utelåst från mitt hus (kunde inte få tag på mina skridskor), hade glömt nyckeln! Som tur var hade de konditionsträning och det är inget man vill vara med på ändå ;)
Fast jag är inte ensam om att göra bort mig! Idag i Scandinavium säger Johanna sköönaste grejen när vi går förbi våra "största konkurrenters" omklädningsrum när vi var helt redo och påväg ut mot isen (dörren var öppen dessutom och de var där inne).

Någon: Jag är bajsnödig.
Johanna:
Jag har hört att man presterar bättre när man är bajsnödig!


Johanna lilla

Detta var alltså precis innan vi ska ut på isen... Självklart hör det andra laget det och skrattar hahahaha! :D Nog för att vi pratar om bajs ofta i vårat lag, men inte så att andra hör!

Kommentarer
Postat av: MELLPELLLL

så det är DÄRFÖR du säger bajs hela tiden?! hahaha :D

2010-03-04 @ 20:04:11
Postat av: erik f!

jag tror du just gjorde bort dig lite till, eller ja,

man kan ju alltid "gör abort sig" :D

2010-03-04 @ 20:46:29
Postat av: madde s!

haha så fort jag säger/gör nåt oförståeligt kan du skylla på team spirit! ;)



haha mycket roligt erik lilla...

2010-03-05 @ 22:05:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0