PUSSA EN HAJ

Ibland undrar jag vad jag håller på med. Jag tycker inte riktigt om det hos mig som jag blivit, jag går emot mina egna små regler. Trots det, så trivs jag med det och det skrämmer mig lite.
Och jag har blivit en liten grubblare igen vilket alltid gör att jag inte hittar en bra balans, jag blir extrem åt det ena eller andra hållet... Inte deppig eller nåt, bara funderar mycket^^ Borde nog ta tag i det men samtidigt orkar jag inte lägga all den energin på just det, jag vill fortsätta som jag gör och ha KUL!

Jag får nog grubbla vidare innan jag bestämmer mig, KISS A SHARK!



Kommentarer
Postat av: Karin

It will spark!



Najsig bild, jag gilaren! :D

2010-03-18 @ 20:26:57
URL: http://karinsofias.blogg.se/
Postat av: Dona

av: HAHA jag är tråkig :D

Haha, men det där är ett skämt inom bloggvärlden lille vän - borde ju du veta nu ;D



HAHA va söt du på bildeeeennn!!! :D

2010-03-19 @ 13:02:31
URL: http://ellidee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0