När jag var tio år

Tittar på en film just nu med en snorsnygg kille i som jag känner igen såå väl!
Ändå tog det 1 timme och 13 minuter innan jag kom på vad jag känner igen honom från!

Tyvärr va han inte  snygg som jag trodde ändå :( men ändå, Drew Fuller, och han var med i en tv-serie som Madde avgudade när vi var mindre. Jag tror nog hon har alla säsongerna hemma till och med;) av CHARMED/FÖRHÄXAD :) vi kollade jätteofta på det då, hihi. och OJ, vad länge vi känt varandra! I åtta år har vi varit vänner, och jag kommer nog aldrig glömma det första hon sa till mig^^ Eller, hon sa det inte ens själv, hon skickade Amanda att säga till mig att Madde tyckte att jag hade fina blå ögon. Och det var ju tydligen en lyckad raggningsreplik, för Madeleine and I, we are still going strong!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0