Jag kanske ska åka till den där klagomuren? ;)

Wellwelll... den här dagen har en viss Emelie nog fått höra ett och annat klagande från min sida... I'm sorry! Men jag har så löjligt mycket som jag MÅSTE vara på och MÅSTE göra tills då och då... Allt är obligatoriskt, det går inte att prioritera bort något, och det är inte lite grejer! Det är säkert olagligt att lägga så mycket press på en 17-årig tjej, men vafan? Jag har satt mig i sitsen själv, så jag får bara bita ihop och göra ALLT. Jag vill ju lyckas i skolan, jag vill vara en bra människa och jag vill åka konståkning. Så enkelt är det!

Btw, så gick SM sådär. Vi fick poängrekord i båda programmen i och för sig men vi kom tvåa som vanligt och jag föll igår i långa :( Bajs på det... men nu ska jag allt ta och göra det där personlighetstestet Mellie skrev om (varvat med glosövningar..)! Hadegötthajj!

Kommentarer
Postat av: MELLPELLLL

URSÄKTA MIG FRÖKEN MADELEINE, ajm disapppppointed! Det är ju GRYMT med poängrekord i båda, suuuuuuug åt dig det som en tvättsvamp!;) Se det som är bra istället för att se det som ett misslyckande att ni inte når alla mål superfort :))))) du är gryyyym ! <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0