Happy day!

Since this is a UNcutcutcutcut-blogg, så jag ju meddela att jag är väldigt LYCKLIG idag! :D Befriad från allt som har det minsta lilla negativa i sig! ;D Toffa har varit hemma hela dagen pga. hans operation igår, så han var på väldigt bra humör när jag kom hem! Underbart! Och just nu vräker i mig godis eftersom jag och Toffis har lovat att inte käka nåt onyttigt på hela april, och den som förlorar, ska ge den andra 40 kronor :O


På lördag bär det av till London med mina tre små Spirit-favvisar! ;) Det ska bli shopping, shopping, musikal, restaurangbesök (?), shopping och mycket goa skratt och minnen! Kanske inte det jag är mest pepp på just nu i och för sig, men vafan? Jag är ju dum i huvudet ibland, haha! Nu blire nog lite plugg ändå, så ha en trevlig kväll people!


LOVE ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0