party every day

Sommarlov!

Det är egentligen allt jag behöver säga. Men..... neeeeeeeej ;)

Igår var en spännande dag för min del! På dagen var jag på Stora Holm och körde halkan, och det var inte helt fel ;) Rätt skoj! När jag kom hem runt 19 var det dags att göra sig i ordning för att dra in till Göteborg C med Julia och Elin och Sticky Fingers! Tur som vi hade var där några sjyssta norrmän som bjöd på flera omgångar drinkar, haha, ROCKIN'


Här låg jag förut idag och schteeeekte!

Fick sova hos Julia :) Och imorse när jag kom hem var Toffa hundvakt? Så fick leva dagen med en hund i huset. Lite random sådär. Men jag iaf snacka i några timmar med min Alexander i våra nya coooola headset :) Och när han skulle in till Århus och fira lillasysterns födelsedag, så jag satte mig i solen med teoriboken i knät! Underbart väder förövrigt :D
Och just pga vädret så ska jag och min andra halva Emelie tillsammans med sockersöta Amanda åka till havet och ha det mys ikväll :))) Life could hardly get any better!

Kommentarer
Postat av: MELLPELLLL, who else?!

JAG ÄLSKAR MIN ANDRA HALVA MER ÄN MIN EGEN HALVA.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0