Halva tiden har gått

..sedan Emelie åkte till Grekland. Mer till och med! Nästa fredag kommer hem igen till Kungsbacka och MIG (H) För det är jag som har saknat henne mest :)))

Och vet ni vad? Jag sitter HEMMA och skriver detta! För nu funkar internet. YES!! Mammas förtjänst :) ♥ Och Mell mår FIINT nere i Grekland nu! Åh, så skönt att höra :D Och de verkar ha grrrrrymt kul där nere!






Själv har jag kört bil i Göteborg idag med min kära trafikskolelärare Bengt♥ och en som hette Alexander, och det gick väl ändå rätt så förvånansvärt bra skulle jag säga ? Haha, spännande var det allt i alla fall! Ikväll blir det grill i Mölndal med några saknade konståkningstjejor :) Det är så UNDERBART med lite planer, för jag har varit sååå rastlös och uttråkad det senaste nu när jag inte haft något av det jag behöver mest.. Internet, Alex och Mellie framför allt. Men imorse fick jag ett långt telefonsamtal från Alex och så har jag ju internet nu, vilket betyder mer kontakt med Mell förhoppningsvis :))) Det är på rätt väg i alla fall! Gud, jag har varit så uttråkad de senaste dagarna att jag börjat läsa "Män som hatar kvinnor" faktiskt, haha, men den är förvånansvärt bra ;D Jag rekommenderar den (H)

Ha en trevlig kväll gott folk!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0