GRATTIS PUTTE

IDAG fyller min kära bror år :)
Kära var kanske att ta i? För ibland (rätt så ofta) är han bara jobbig och retar gallfeber på mig och jag vill bara skrika eller kasta småsten på honom! Men samtidigt så kan han vara jätterolig och stöttande och faktiskt låta mig vara hans storasyster, på riktigt.
    

Fjorton år, helt sjukt. För mig är han fortfarande två äpplen hög och gör allt som jag säger åt honom att göra, men det är nog dags för mig att inse att han faktiskt är rätt stor, snart kommer växa om mig och det kommer vara ombytta roller. Det är okej, så länge jag får vara hans storasyster, på riktigt.

Han är nog min kära bror ändå.


"mammaaaaaaa, Patrik putte mig!"
"Jag heter inte Putte, jag heter PATRIK!"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0