sprider hat över internet

Jag har inte ens tänkt på det, men nu är sista skoldagen i årskurs 2 avklarad, äntligen!

Idag har varken jag eller Madde några lektioner, tre inställda av tre möjliga, awsome (HHH)
För att fira att jag är fri för all framtid från Boels spanskalektioner, så har jag bjudit in mig själv och Natalie på pannkakor hos Joakim idag! Får bara hoppas på att han kan göra pannkakor, för det kan inte jag :S och Natalie ska alltid ha sina så degiga, så pannkakspartyt hänger på jocke nu!(H)

 
Sist jag och pappa hade pannkaksfrulle,
det var gryyymt gott så kraven är höga! ^^


För övrigt, så hatar jag chatten på facebook! Det är den som är skyldig till allt hat på internet! Är inte det den jobbigaste tekniken någonsin att skriva på den? Helt plötsligt lägger den av, eller så kan man inte skicka, den är pytteliten och märks knappt när någon skrivit, orkar inte krångla så^^ Tacka vet jag msn ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0