Dålig dag -.-

Nu tänkte jag berätta lite om min häääärliga dag för er!

Jag "hade" inga lektioner i skolan, men ändå satte jag klockan på 9! Bra början tyckte jag :))) Skulle skicka ett arbete till en kompis som behövde så gick till skolan ändå vid typ 10. Då regnade det. Jag hade förberett mig på att cykla, men cykelkedjan hoppade av sekunden efter att jag satt mig på cykeln. Så fick i regnet utan paraply! Efter att jag har varit i skolan gick jag till Kungsmässan för att växla pengar till min danmarks-resa på fredag och för att köpa en avslutningsklänning. Där gick allt bra iofs, jag träffade till och med Renée! Hon var iofs inte heller på så bra humör, men aa. Bara för att få lite ny energi köpte jag till pommes och satte mig sen på biblioteket och plugga körteori, tänkte att jag skulle försöka klara en teori-fas nu denna veckan. Det var här jag gjorde misstaget. Eller jag? Nej, inte jag. De som skrev den där lappen där det står vad man ska plugga på inför varje fas. För det står ju fel på den lappen! Så när jag sedan satt på körskolan - hungrig och trött - klarade jag inte fas-jäveln för att jag hade pluggat på sånt som inte behövdes? Så klarade den inte fast att jag försökte 3 gånger! Gaaaah! Tack farmor iaf som hämtade mig så att jag slapp gå hem i regnet också ♥

Just nu hör jag ord som "försäkring", "last", "registreringsbevis", "tjänstevikt" och "släpvagn" i mitt huvud hela tiden...... Så nu ska jag fanimej klara den dumma fasen hemma ikväll istället!


Kommentarer
Postat av: MELLPELLLL

Näe, du skojar?! :(((( MELL tycker synd om dig !:))))

2010-06-09 @ 22:53:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0