what a life !

Igår, efter 2 slappis- och tjockis-veckor, fick jag reda på att konståkningen började idag 08.00 på morgonen! Härligt! Så efter att Alexander hade åkte hem åkte jag i och för sig till Sofia lite, men sen gick jag och la mig rätt tidigt för att idag gå upp för ett 2 timmars ispass! Det var ju kul att träffa folk igen, även de nya, men jag hade en sån jävla kramp i fötterna! Och jag saknade Alexander, och jag har fortfarande inte helt bestämt hur det blir denna skridskosäsongen; om jag ska fortsätta eller inte. Så det var faktiskt lite jobbigt också..

Annars har det har varit en schtek och slapp dag även idag! Snackat med Veronica och med Alexander, kört Amanda till jobbet (hahaha), handlat mat med mina parents och solat och läst lite. Jag chillar på livet.



Och denna låten äger!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0