Världens finaste Grekland med VÄRLDENS BÄSTA BFF !

Tänkte att jag kunde lägga upp lite bilder från Grekland, och kort kort om vad vi gjorde där :))
klicka för större bilder


SIROS


Här bodde vi på första ön, mitt ute på landet typ.
Det var innanför den öppna dörren som jag fick Pythagoras sats på ryggen, Erik däckade som den (flour)tablettnarkoman han är, där jag frös under filtar i 39 graders feber, vi filmade en mindre sexig musikvideo. Det var där vi väckte alla grannarna mitt i natten för att Emelie är osmidigast i världen, där värdarna Tony och Mary var gulligast i världen, det var här vi var hemma.

Pythagoras sats

SOLERO SHOTS♥

Efter ANDRA besöket på sjukhuset
gick emeliepemelie runt med världens bomullstuss fasttejpad på armen efter att dropp. Haha, jag var helt livrädd, grät som fasen när de på knackig engelska ville sticka en nål i mig? Fattade noll, men frisk blev jag!

Privatguidad tur, typ?
Ett av alla 350 kapell som fanns på ön :))


såå god efterrätt, smaskig semestermage ♥


SCHTEEEKAR-RÄKAN


SERIFOS ♥
HUR mysig ö som helst! Här bodde vi preciiis vid hamnen, satt och åt frulle med utsikt över stranden slash havet, ett stenkast till affärerna, bageriet, restaurangerna och strandbarerna.
Rena rama vandringen till finaste stranden, värmländska uttryck och skånska pinsamheter, körde moppe runt ön, dags för emelie att få dålig-förlorare-utbrott (kastade tärningar på eriks mamma...), total spindelskräck, svettiga smirnoff ice, besök hos bergshora och bad i soluppgången. Awesome



BAMBU-BFF i bambuskogen


Min BFF tycker inte om vågor... Dom får honom att känna sig utanför.

Saknat min pojkvän


stammisar chillar på livet


c00l_moppetjej_92!


söt ponke i rosa keeepa

ute och dräller

fejjan ♥♥♥

vi var dumma och fattade inte varför vi var de enda som satt åt detta hållet... Förren folk började skrika och vi vände oss om, fotbolls-VM på tvn 3 meter bakom oss x)

Morgondopp!

två töntar i badkarsduschen!


PAROS

c00la kidZ hänger på Paros

Räkan och jag såg Prince of Persia på utomhusbio, najS!

stenhårda öluffare posar the iron! (H)

DELOS

Kulturell turist föfän!

MYKONOS


RAFINA SLASH ATEN
Det tog 28 timmar för oss att komma hem till Sverige igen, eftersom att grekerna hade en VÄLDIGT passande strejk exakt samma dag som vi skulle åka hem... SÅDÄR kul att missa flygplan, bära feta ryggsäckar, sova på stengolv, vakna av blickar, leva på flygplansmat och bråka över lekregler med sin bff.



turist, javisst!

Vårt rum för natten, stengolv ♥


SJUUUUUKT VÄRD RESA! Något av det roligaste jag gjort :)) tackkkkk räkan min vän! och maria, för att hon inte åkte med så att jag fick istället ;) ♦

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0