Today is the day

Dagen med stort D! Det är idag. Vet inte vilken tid ännu, men idag kommer Mellie finnas inom ett avstånd på ca. en mil igen. Det känns bra :)





Något annat som känns bra just nu är att jag är PIGG trots att jag gick upp halv sju imorse och hade körlektion! Och att jag var ute och sprang när jag kom hem, och att jag faktiskt känner mig rätt säker på körningen nu för tiden ;) Kunde inte varit mer passande... haha! 

Och förutom all denna häärlighet som jag upplever i detta ögonblick så ska jag dessutom med min vän Louise kolla på Eclipse ikväll på bio! Zpännandä :)))


Kommentarer
Postat av: MELLPELLLL

ÄLSKADE MADELEINE <3

2010-07-12 @ 11:22:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0