Ofantligt utkletad mygga

ÅNEJ! Råkade mosa en mygga så det blev myggmos mitt på skärmen... HAHA, så himla onödigt!

Nåja, idag har i alla fall varit en ofantligt (ja, ofantligt!) trög dag. Vaknade upp hos Joakim, satt i hans fönster tills han packat färdigt inför Tunisien, och när jag pussat honom hejdå och han åkte till flygplatsen, det var då allting blev trögt. För att slippa vara ensam hälsade jag på min lilla mormor. Hjälpte henne med facebook, min mormor är en riktigt fejjannörd!
Efter det halvsov jag fram till att jag kände mig tvungen att åka hem för att städa mitt rum, runt klockan sex.
Har jag lyft på röven än? Nej, det ligger fortfarande drivor med kläder och påsar överallt -.-

Måste verkligen ta tag i det imorgon, hoppas det blir en mer peppig dag!

Ja, vi är så söta så! :))


Webcam är så himla underskattat! MÅSTE visa upp bilden från när jag gästade I en annan del av Köping, den kommer upp imon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0