Jag lär mig gitarr!

Sitter just nu med min Alexander på "andra sidan" headsetet!



Som vissa vet är han gitarrguden själv, och just nu lär han mig Green Days låt "When September Ends" :) Jag kan nästan allt nu, men mina klena små fingertoppar gör lite ont nu eftersom jag inte är van vid detta.. Haha! Därför tar jag en kort paus och bloggar lite. Och förresten, så stannade jag inte inne hela dagen igår ändå... Jag var ute både med pappa och Toffa, sedan åkte jag och hälsade på mina farföräldrar innan jag drog hem till Amanda på film- och pratkväll. Så det var inte så illa! Det har inte idag varit heller; träningen förut var riktigt go! Längtat efter lite fartfylld äkta teamåkning ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0