alexander räddar kvällen, typ

Efter lååååååång tid apart fick jag äntligen träffa min älskade MadeleineSuperklen i onsdags! ♥ vi var ett gäng kompisar som träffades i onsala :)
Trots att många inte visste vart vi skulle hittade alla fram tillslut, man stoppades inte av glömda badkläder, alexander öppnade flaskorna med tänderna när vi glömt öppnaren, och med lite tur, envishet och hjälp av två fulla som fan så fick vi tillslut ihop några grillade marsmallows!

Alexander hade med sig en fet högtalare, plus gitarr, så stämningen var det INTE fel på ;) (y)







DÄREMOT, kom inte någon jefffla buss när vi skulle hem sen? Louise skulle hem och jobba natt så hon kom hem på 2 timmar när hon hade bråttom, Madde och Alex kom tillslut hem efter över tre timmar! Så jag är glad över de futtiga 20 minutrarna jag och joakim fick trrrraska hem till honom :))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0